Csicseriborsó tészta fodros kellel és pirított magvakkal

by Enikő

Az első teljesértékű növényi étrend alapján készült tészta étel 🙂 . ÉS hogy mitől teljes értékű? Nem tartalmaz hozzáadott olajat, finomított lisztet, sót. Helyette sok hüvelyest, olajos magvakat és zöld leveleseket.

Csicseriborsó tészta fodros kellel és pirított magvakkal

Nyomtatás
Nutrition facts: 10 calories 10 grams fat
Értékelés: 5.0/5
( 1 szavazat )

Hozzávalók

  • 1 adag csicseriborsó kocka tészta
  • 1 nagy marék fodros kel, a száráról letépkedve kisebb darabokra
  • 0,5 csésze napraforgó mag
  • 1 nagy szál petrezselyem
  • ízlés szerint citromlé
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma

Elkészítés menete

  • A tésztát és fodros kelt felöntjük forrásban lévő vízzel és kb 10 perc alatt puhára főzzük. Leszűrjük.
  • Egy mély serpenyőben olaj nélkül elkezdjük pirítani a napraforgó magot.
  • Amikor már szép barna, rádobjuk a fokhagymát és még egy pillanat alatt összepirítjuk.
  • Ráöntjük a leszűrt tésztára, meglocsoljuk citromlével, megszórjuk aprított petrezselyemmel.
  • Frissen tálaljuk.

My Recipe Index

You may also like